×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
با مهارت آموزی کارکنان وظیفه دغدغه اشتغال در کشور کاهش می یابد


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه زمینه‌افزایش اشتغال که‌یکی از معضلات‌کشور است فراهم می شود.


به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده انتظامی استان در سفر به سیرجان در نشست مشترک با ادارات و نهادهای اجرایی سیرجان با تقدیر از همه فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی شهرستان سیرجان که در راستای مهارت‌آموزی همکاری داشتند،گفت: مهارت آموزی کارکنان وظیفه برابر ابلاغیه سال ۱۳۹۶ ستاد کل نیروهای مسلح با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شکل گرفته است.

سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: دغدغه معظمه له مسئله اشتغال جوانان است و این امر مهم را که جوانان بعد از خدمت سربازی بتوانند وارد بازار کار شوند به عهده نیروهای مسلح گذاشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت مقدس سربازی و فراهم بودن شرایط سن یادگیری جوانان و وجود اوقات فراغت مناسب در این دوران گفت: برنامه ریزی برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه برای کسب یک و یا چند حرفه ای برای ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال فراهم شده است که می طلبد همه ادارات و نهادها در راستا همکاری و برنامه ریزی مناسب را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با تأکید بر برنامه ریزی و همکاری بین بخشی همه ادارات و نهادها برای برنامه ریزی مناسب و با کیفیت در برگزاری دوره های مهارت آموزی کارکنان وظیفه خاطرنشان کرد:یکی از معضلات اساسی اشتغال است و دغدغه همه خانواده ها برای فرزندانشان بعد از اتمام خدمت سربازی به شمار می‌رود که با مهارت آموزی و ایجاد کسب و کار این دغدغه کاهش می یابد.

سردار ناظری بیان کرد: با توجه به پتانسیل های گسترده و مختلف که در حوزه های صنعتی و معدنی،کشاورزی و ورزشی در شهرستان سیرجان وجود دارد باید برنامه ریزی و آموزش مهارت ها بر اساس مرتفع نمودن نیازهای بازار کار در این حوزه ها،برای ورود راحت تر مهارت آموزان به بازار کسب و کار فراهم شود.
سردار ناظری تصریح کرد: برابر برنامه ریزی ها طوری اقدام شده است که پس از کسب مهارت آموزی توسط کارکنان وظیفه بعد از فراغت از خدمت سربازی با اختصاص وام برای فراهم کردن کسب و کار برای آنان اشتغال ایجاد شود که می‌طلبد آموزش‌ها اشتغال آفرین باشد و بر حسب وظیفه مان در کنار کمیت آموزش،کیفیت هم مدنظر باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.