×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
علت انسداد محور سیرجان – بندرعباس چه بود؟

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران پلیس امنیت این شهرستان از انسداد محور سیرجان- بندر عباس توسط راننده یک دستگاه کامیونت که با قفل کردن درب‌های کامیون و رها کردن آن در وسط محور، موجب انسداد و ایجاد ترافیک در این محور شده بود مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی به همراه ماموران پلیس راه و راهور به محل اعزام و ضمن هماهنگی قضایی، پس از دقایقی نسبت به بازگشایی محور اقدام و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: راننده خودرو به همت پلیس امنیت این شهرستان شناسایی و در محل اختفایش در حاشیه شهر سیرجان دستگیر، که علت و انگیزه عمل وی در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه متهم اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد، در پایان بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان آماده اند که با عوامل هر گونه اخلال در نظم و امنیت، با هر نیتی که باشد برخورد و از حقوق مردم دفاع کنند و دشمنان نیز به دنبال هر فرصتی هستند تا از هر سوژه‌ای که به دست بیاورند، تبلیغاتی علیه مردم و کشور راه بیاندازند و با اخبار کذب خود موج سواری و شایعه پراکنی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.