×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
قطع گاز و افت فشار در سیرجان نداریم

محسن نیک خواه سرپرست اداره گاز شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار سیرجان خبر؛ گفت: مصرف گاز در روزهای سرد افزایش می یابد و این مسئله نیاز به رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی دارد.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ یک از مناطق شهرستان قطعی گاز نداشته ایم گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی و عملیاتی اداره گاز جریان گاز در شبکه های توزیع شهرستان سیرجان برقرار و پایدار می باشد.

نیک خواه اذعان کرد: صنایع شهرستان نیز در ساعاتی معین دچار محدودیت می‌شوند که در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشته‌اند.

سرپرست اداره گاز شهرستان سیرجان بیان کرد: پوشاندن کامل درزهای پنجره و کانال کولر جهت ممانعت از خروج هوای گرم در فصل زمستان از جمله نکات حائز اهمیتی است که با رعایت آن از هدررفتن انرژی جلوگیری خواهد شد.

نیک خواه گفت: همشهریان با رعایت مواردی مانند؛ پوشیدن لباس گرم در منزل، استفاده از پرده‌های ضخیم برای خانه، خاموش کردن‌ سیستم‌گرمایشی اتاق‌هایی که مورد استفاده نیستند و ..  در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا در کنار کاهش هزینه‌های خود به استمرار چرخه گازرسانی مناطق دیگر کشور نیز کمک کنند.

سرپرست اداره گاز با بیان این مطلب که هر درجه کاهش دمای محیط باعث صرفه‌جویی ۶درصدی در مصرف گاز می‌شود؛ گفت: در بخش اداری نیز دستورالعمل‌هایی مانند حفظ دما تا ۱۸ درجه سانتیگراد را در نظر گرفتیم؛ تا از اتلاف انرژی در این بخش نیز جلوگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.