×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
پیام شهدای غواص این است که ما با دست بسته هم تسلیم دشمنان نشدیم

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در جمع نمازگزاران جمعه در محل حسینیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: تشییع باشکوه ۲۷۰ شهید پیام ملت ایران به مستکبران عالم است که راه شهدا هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی بیان کرد: پیام ۱۷۰ شهید غواص هم این است که ما با دست بسته هم هرگز تسلیم زورگویی‌های دشمنان نشدیم و امروز خوشحالیم که ملت ایران راه شهدا را ادامه می‌دهند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: برخی از سیاسیون و افراد سخنانی مبنی بر سختی تحریم‌ها بر ملت ایران به زبان آوردند که ما نمی‌دانیم یعنی تسلیم دشمنان و زورگویی‌های آنها شویم و این توهین به ملت ایران است که با این همه مقاومت از بعد پیروزی انقلاب اسلامی امروز بخواهد تسلیم مستکبرانی شود که ۳۶ سال بر ما تاختند و نتوانستند نتیجه بگیرند مگر ما فراموش کرده‌ایم راه ما راه حسین (ع) است که به شهادت رسید و تسلیم زورگویی دشمن نشد.

حسینی همچنین بهانه‌تراشی و حیله استکبار را در مذاکرات هسته‌ای نشان از باخت آنها در توطئه‌ها و فریب تیم ما و ملت ایران الام کرد و افزود: مگر آزادی زندانیان مجرم و یا بازرسی از مراکز نظامی و سایر ایرادها به غیر از کارشکنی و توطئه است که امروز در مراحل پایانی مذاکرات به آن می‌پردازند و باید بدانند که ما خواهان متن توافقات بدون بهانه و اشکال‌تراشی هستیم و گرنه ملت و نظام ما همچنان با استقلال خود به پیشرفت‌ها ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: تحریم‌ها هم برای ملت ایران به ضرر آمریکا و منطقه و به نفع ملت ایران است گرچه ما طالب سرانجامی خوب برای مذاکرات هسته‌ای هستیم و از تیم مذاکره‌کننده دفاع می‌کنیم و به آنها «خسته نباشید» می‌گوییم.

خطیب جمعه سیرجان از نمایندگان مجلس به خاطر تصویب لغو تمام تحریم‌ها همراه با توافق هسته‌ای و ممنوعیت بازرسی قدردانی کرد.

حسینی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را موجب طهارت روح و قرب الهی اعلام کرد و افزود: در سر سفره الهی باید با پاک شدن از گناه نشست تا بتوان به فیض و برکات این ماه رسید.

وی یادآور شد: امروز هم سبک زندگی اسلامی را باید در تقوا و عمل به دستورات اسلامی داشت و به غیرت دینی و عدم ترویج منکرات حساس بود تا جامعه اصلاح شود و همه در مسیر معروف و ارزش‌ها قرار گیرند و در جامعه سبک زندگی اسلامی همگانی شود.

حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عمل و تدبر در قرآن کریم را بهترین توشه و راهکار زندگی در همه اوقات به ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: این کتاب دینی ما باید در میان افراد جامعه به عمل برسد و جامعه بر اساس دستورات قرآن کریم اداره شود و قرب الهی هم بر اساس تقوا و عمل به قرآن است.

وی همچنین تداوم حملات آل‌سعود به مردم روزه‌دار یمن را محکوم کرد و متذکر شد: اخیرا حاکمان عربستان با همدستی تروریست‌ها بر مردم یمن می‌تازند و این سیاست همبستگی روشن‌کننده دروغ‌هایی است که تاکنون آل‌سعود در مبارزه و برائت از تروریست‌ها و داعشی‌ها داشتند و باید پاسخگوی این ننگ در برابر تاریخ و مردم جهان باشند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.