×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، در فضای مجازی است

مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، قدرتمندانه، هنرمندانه و عالمانه در فضای مجازی است.

به گزارش سیرجان خبر؛ عصر امروز در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان با حضور معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان کرمان در این شهرستان با معرفی نفرات برتر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار‌شد.

همه باید تلاش کنیم تا به نقطه برتر در فضای مجازی برسیم

مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با بیان اینکه درفضای مجازی با دشمنی طرف هستیم که دست برتر را دارد گفت: ما هنوز به نقطه پیروزی نرسیده‌ایم و همه فعالان فضای مجازی در صنوف مختلف، مردم، هنرمندان، نهادها و دستگاه های حاکمیتی و بخش های فرهنگی و گروه های مردم نهاد و… همه باید تلاش کنیم تا به نقطه برتر برسیم.

احسان راستی اذعان کرد: فراخوان چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی از خرداد ماه امسال در پنج محور منتشر و آثار از طریق سایت دبیرخانه دریافت شده است.
وی با بیان اینکه ۱۳ اثر استانداردهای جشنواره را در رتبه های اول تا سوم به دست آوردند و پنج اثر شایسته تقدیر شناخته شدند اظهار کرد: هفت هزار و ۲۸ اثر تا ۱۵ دی، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسید و توسط تیم متخصص داوری شد.
باید علاوه بر حجم محصولات تولید شده در جبهه انقلاب، به کیفیت و استانداردها برسیم زیرا تولید محتوا توسط دشمنان در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد و ما اگر بخواهیم در این نبرد مقدس که رهبری فرمود خرمشهرها در پیش است {حضور داشته باشیم} اصلی ترین خرمشهرها فضای مجازی است که دشمن امروز آن را تصرف کرده است.

فضای مجازی محل شک و یقین و حب و بغض است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در ادامه این مراسم گفت:  اهمیت فضای مجازی در دکترین رهبر معظم انقلاب مشخص است و ایشان فرمودند فضای مجازی شده قتلگاه جوانان و نوجوانان و من از هر چه بگذرم از فضای مجازی نمی گذرم.

رحمان جلالی بیان کرد: چهار اندیشکده در آمریکا سندی در دوران ریاست جمهور ترامپ منتشر کردند که باید پنج لایه پنهان قدرت جمهوری اسلامی حذف شود و این لایه ها، جنگ نیابتی، قدرت موشکی، فضای مجازی و … بود و می گویند ایرانی ها ارتش سایبری ندارند و چیزی به عنوان کنشگر دارند که باید این ها را حذف کنیم.

وی تصریح کرد: آنها می گویند باید توجه ویژه ای به حوزه جنگ نرم داشته باشیم و امروز قدرت راهبردیِ یک تولیدکننده محتوا به اندازه یک موشک بالستیک برای امریکاست لذا نگاه مقام معظم رهبری به فضای‌مجازی این است و ایشان نگاه تمدنی به فضای مجازی دارند.
معاون استاندار کرمان گفت: فضای مجازی محل شک و یقین و حب و بغض است و کسی که مدیریت حب و بغض و شک و یقین می کند قدرت نرم دارد.

وی اظهار‌کرد: امروز شماها خط مقدم هستید و روی مسئله خوبی دست گذاشته اید، مقاومت راه نجات کشور در تمام زمینه ها کلیدواژه مقاومت است که سردار سلیمانی برای آن جان داد.

میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، در فضای مجازی است

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به آخرین سخنران این مراسم گفت: فضای مجازی فرصتی فوق العاده و مناسب برای ترویج معارف اسلامی و تأثیرگذاری در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی در عرصه های ملی و بین المللی است؛ ظرفیتی که تا امروز در اختیار نداشتیم.
علی اصغر جعفری اذعان کرد: کسانی که نان، شیرخشک و داروی بچه های پروانه ای ما را تحریم کردند چرا اینترنت و فضای مجازی را تحریم نمی کنند و روز به روز تجهیزات بهتری می دهند؟ معلوم است در پس قصه منفعتی وجود دارد بنابراین فضای مجازی برای تأمین منفعت آنها ایجاد شده و میدان بسیار بزرگ، گسترده و اثرگذار و روز به روز با پیچیدگی های فراوان که کلید آن دست خودشان است.

علی اصغر جعفری با بیان اینکه فضای مجازی دجال قرن است گفت: این جریان؛ پرشتاب و توقف ناپذیر و پرجاذبه و اغواگر است اگر نتوانیم بر آن فائق بیاییم و نهیب مقام معظم رهبری هم گواه همین است لذا راه مقابله با جریان پرسرعت اطلاعات و ارتباطات برخورد انفعالی و قهری نیست زیرا چه بخواهیم و نخواهیم این فضا فراهم است و جوانان ما در آن هستند و بیرون از فضای حقیقی نیست بلکه بخشی از زندگی ما است.

وی تأکید کرد: باید شناخت میدان بازی و قواعد حاکم و روش های مؤثر را با تولیدات خوب و جذاب و ارزش مدار و روش های اثربخش و خدمات پاک و سالم با جریان عمومیِ تقویت شده ساختارمند دنبال کنیم.

مسئول فضای مجازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشورگفت: میدان جهاد نسل جوان ما حضور هوشمند، قدرتمندانه، هنرمندانه و عالمانه در فضای مجازی است؛ باید خاکریز مقاومت و ایستادگی در برابر نظام کفر و الحاد را در فضای مجازی با بهره گیری از سکوهای رسانه ای ایجاد کنیم و بتوانیم دشمن را سنگر به سنگر عقب ببریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.