×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
هجدهمین یادواره ۳۲ شهید منطقه پسوجان

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر” ، در این مراسم که عصر روز گذشته در محل حسینیه روستای پسوجان برگزار شد ابتدا سردار ایران نژاد؛ دبیر ستاد یادواره  به عرض خیر مقدم و ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه این مراسم سردار فتاحی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: شهادت بهترین پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص خود می‌دهد، لذا شهدا در پیشگاه خدا پذیرفته شدند و امانت سنگین دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی را بر دوش ما نهادند.
وی افزود: امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی ملت‌های دنیا برای رهایی از ظلم ستم استکبار قیام می‌کنند و قرن حاضر قرن نابودی مستکبران جهان است.
فتاحی با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس، آمریکا و استکبار را منفور در نزد ملت‌ها به برکت خون شهدا دانست و بیان داشت: به زودی نظام پوشالی آمریکا فرو می‌ریزد.

به گزارش  “سیرجان خبر” ، در این مراسم معنوی که برای هجدهمین سال متوالی است در این روستا برگزار می شود، با ویژه برنامه‌های شهادت امام رضا (ع)، پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) همراه بود و برنامه‌های متبوع فرهنگی از جمله پخش مستند خانواده شهید اسماعیل رنجبر،اجرای سرود، مداحی و… اجرا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.