×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
۴۰ کشته و زخمی بر اثر انفجار چهار خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد

enfejar sefarat iranبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،انفجار چهار خودروی بمب گذاری شده در مناطق مختلف بغداد در شامگاه یکشنبه به کشته شدن ۱۰ نفر منجر شد.

منابع بیمارستانی عراق اعلام کرد که بر اثر انفجار این چهار خودرو ۳۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم است و از همین روی احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که از این میان چهار نفر بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در بازاری در شهر الصدر واقع در شرق بغداد کشته و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنا به این گزارش، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه الحسینیه واقع در شمال بغداد نیز یک شهروند عراقی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

منابع پلیس عراق گزارش دادند که همزمان دو خودروی بمب گذاری شده نیز در دو منطقه حی العامل و الکسره در جنوب و شمال بغداد کشته شدند که در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.

یک خودروی بمب گذاری شده نیز روز گذشته در مسیر کاروان عزادار حسینی در منطقه العامل، واقع در جنوب غربی بغداد منفجر شد.

منابع خبری اعلام کردند که این انفجار به شهادت سه نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید.

فرمانده پلیس استان دیاله عراق اعلام کرده است که ۲۰ هزار نیروی پلیس مسئول تامین امنیت کاروان‌های زائران اربعین حسینی است که با پای پیاده به سوی کربلا در حرکت هستند، می‌باشند.

وی همچنین اعلام کرد که ۲۵ ایستگاه بهداری در مسیر‌های مختلف عبور کاروان‌های زائران کربلا که تعداد آنها در حدود ۶۰۰ کاروان اعلام شده‌، ایجاد شده‌ و با  بیش از ۴۰ خودروی آمبولانس آماده خدمت رسانی به زائران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.