×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
آمار تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته در محورهای مواصلاتی سیرجان افزایش داشته‌است/شیب غیر استاندارد در محور سیرجان کرمان بیشترین میزان تصادفات را به خود اختصاص داده است

فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” در خصوص آمار تصادفات در روزهای ابتدایی سال جدید در محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان گفت:آمار تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که علت این سوانح رانندگی عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه می باشد.
سرهنگ پیام محمدی در ادامه افزود:شیب غیر استاندارد در صفر تا ۳۰کیلومتری لاین برگشت محور کرمان(حسین آباد_سیرجان) حادثه‌ سازترین نقطه این محور است.
سرهنگ پیام محمدی ادامه داد:صفر تا ۳۰ کیلومتر لاین برگشت محور سیرجان-کرمان قدیمی و شیب آن استاندارد نیست و به همین علت هنگامی که رانندگان با سرعت زیاد در حال تردد هستند در زمان سبقت یا تغییر لاین دچار واژگونی می‌شوند.
وی ادامه داد: در روزهای بارندگی شیب غیراصولی جاده شرایط بحرانی‌تری را به وجود می‌آورد و حتی در هنگام حرکت با سرعت مجاز باز هم در زمان سبقت بسیار خطرناک است.
فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان اظهار داشت:با توجه به حجم گسترده سوانح در این محدوده از مسئولین خواستاریم هر چه سریعتر نسبت به رفع عیب این محور اقدام کنند.
وی در پایان افزود:با توجه به اینکه در روز های آینده ریزش نزولات آسمانی دور از انتظار نیست به جهت اینکه تجربه ثابت کرده که در جاده لغزنده وقوع حوادث افزایش می یابد از مسافرین نوروزی خواستاریم برای سفر ایمن به نکات زیر توجه کنند: تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده موجب سوانح رانندگی می شود و در زمان بارش باران ولغزندگی جاده فاصله طولی حدودا چهار برابر باید باشد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. موسوی

    سلام. واقعا این کارشناسی صحیح است و این مشکل برای خود من بارها پیش اومده . مصوصا از دو راهی پاریز تا صدا و سیما افتادگی محسوسی در لاین سبقت جاده وجود داره که بسیار خطرناک هست . مخصوصا برای افراد نا آشنا به جاده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.